יוקר המחיה straussmilki2

תאריך פרסום אוקטובר 24th, 2014 | מאת esty

0

לשפר את איכות חיי הבכירים שלנו

Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0Share on Google+0Pin on Pinterest0Email this to someone

כששמענו שחברות המזון המודאגות והנרדפות כינסו פגישה סודית לפני יומיים כדי לדון בדרכים להתגונן ביחד מול ההמון הנזעם, נשבר ליבנו על מצבן הקשה והחלטנו לבדוק מה אנחנו יכולים לעזור לנוכח המצוקה שנגרמת להן כתוצאה מיוקר המחיה.

לקחנו את המילקי ולמדנו אותו, את שטראוס, ואת משחקי המספרים סביב המוצר היקר להחריד. ומצאנו למה המילקי חייב להימכר בארץ במחיר של פי ארבעה ממחירו בברלין. החשבון פשוט, והנה הוא מוגש לכם: 

מכל שקל שמרוויחה שטראוס, מחציתו הולכת לשורת הרווח של בעלי המניות, ומחציתו השנייה לשכר הבכירים.
כמה פשוט, אה?
אפילו יותר פשוט מלהכין מילקי לבד בבית.

 

straussmilki
.

על הדרך גם שמחנו לגלות שאחרי נטל המס הנורא (29.8%), עלות המכירות (5.02 מיליארד), הוצאות המכירה והשיווק (1.89 מיליארד), עדיין נשאר לחברה האומללה מספיק כסף כדי לשלם להנהלה שלה 449 מיליון שקל, ואחרי כל זה עוד נשאר רווח (קטן אמנם) אבל עדיין רווח ממנו יכולים להינות בעלי המניות. סכום פעוט של 445 מיליון ש"ח.

straustable
.

פרט נוסף ששמחנו לגלות הוא שלמרות הקשיים האדירים העומדים בפני שטראוס, עדיין היא מצליחה לקחת 68% מנתח השוק המקומי בתחום מעדני החלב. המתחרים שלה תנובה וטרה משתרכים הרחק מאחור עם 24% מהשוק. את 8% הנותרים חולקים ביניהם כל השאר…

straUS
.

אז כאמור עם שטראוס פתחנו כאן את סדרת "יוקר המחיה" המשותפת לאנטריקוט מפרות קדושות ולנו – זו לא טעות זו מדיניות. חכו לפרקים הבאים.

ובינתיים:

תגיות: , , ,


על הכותב



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Back to Top ↑